منتديات عالم الرومانسية والغرام

مرحبا بك عزيزي الزائر المرجوا منك ان تعرف بنفسك وتدخل المنتدى معنا . ان لم يكن لديك حساب بعد
نتشرف بدعوتك لانشائه
اهلا وسلاء بكمعنا فى منتديات عالم الرومانسية
تحياتى رومانسى الغرام

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك عزيزي الزائر المرجوا منك ان تعرف بنفسك وتدخل المنتدى معنا . ان لم يكن لديك حساب بعد
نتشرف بدعوتك لانشائه
اهلا وسلاء بكمعنا فى منتديات عالم الرومانسية
تحياتى رومانسى الغرام

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسرة منتديات عالم الرومانسية هو جروب احلى شلة

اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل

yasser
    yasser
    مدير المنتدي
    مدير المنتدي

الابراج : الدلو
    العمل/الترفيه : الجرفكس
    دعاء : اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Fp_21
    الا وسمه : وسام التميوز الادارى
    عارضة طاقة :
    اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Left_bar_bleue100 / 100100 / 100اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Right_bar_bleue

اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Empty اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل

مُساهمة من طرف yasser الأحد أكتوبر 26, 2008 1:19 pm

قسم نكت المساطيل

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قا
    له كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !!

مرة اتنين مساطيل ماشيين ف الشارع بالليل بعد ما خلصو قاعدتهم ..,وهمما ماشيين شافو اتنين مساطيل قاعدين ع الرصيف وبيصطادو ف الاسفلت ,,,فالاول قال لزميله شوف الاتنين المساطيل اللى بيصطادو ف الاسفلت دول .........,قاللو يا عم سيبك..قدف قدف..

محشش قاعد يتفرج مباراة ريال مدريد ..سمع المذيع يقول فاول لصالح رونالدو قال : تصدقون اليوم فقط عرفت ان اسم رونالدو الاول هو صالح

واحد مسطول بيسألوه : انت ساكن فين؟ قالهم: عارفين بيتهوفن قالو آه عارفينه قالهم البيت االلي جمبه

واحد مسطول راح صيدلية يشترى جبنة حاول الصيدلى يفهمة ان مفيش جبنه بتتباع هنا وشويه و مسطول تاني جه، فالصيدلى قاله فهم صاحبك ان مفيش جبنه بتتباع هنا قال لة ياعم سيبك منة دا غبى ادينى بنص جنيه لانشون

واحد غبي كان بيدق مسمار في الحيطه فوقع فقاله تعالى ما جاش، تعالى ما جاش، قام جاب شويه مسامير ورماهم عليه وقالهم...هاتووووووه

سكران بيتمنى رمضان يبقى زى كاس العالم كل اربع سنين وكل مره فى بلد

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

تهنئة محشش: بمناسبة عيد الام المبارك أهنئكم برمضان جعله الله عليكم زواجا سعيدا وكريسمس خير وكل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجاية مع تحيات جمعية مرضى الزهايمر

اتنين محششين بيتفرجو على مطش فالمزيع بيقول "دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون" فالمحشش قال لزميله "إظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه"

واحد مسطول ركب تاكسي فالسائق قال له ممكن تشوفلي الاشاره اليمين شغاله ولا لا فطلع المسطول رأسه من الشباك قال للسواق شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله، شغاله مش شغاله!!!

مسطول بيقول لصاحبه : يا أخى أمبارح دخلت فيلم هندى هايل بتاع راجل و ست ماشيين لقوا طفله فى اللفه خدوها و ربوها لغايه ما كبرت وفى الاخر طلعت أمهم

مرة واحد مسطول قابل واحد قاله الساعة كام قاله خمسة وخمسة فرد عليه المسطول وقاله ما تعرفشى تقول عشرة وخلاص

اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Rاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Fاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Sاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Sاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Aاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Y
    اللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Fاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Cاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Nاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Aاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Mاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل Oاللي عاوز يتهبل من النكت ويموت من الضحك يدخل R

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 2:37 am